Poze de la Balul Bobocilor al Colegiului "Mihai Eminescu" din Bacau


Joi, seara in jurul orei 17:00, a inceput Balul Bobocilor de la Colegiul Mihai Eminescu din Bacau. Dupa cum unii din voi, cei care ati fost la bal stiti,ca eu am fost in juriu si am toti evaluat concurentii in functie prestatia prezentata. Mi-a fost foarte greu sa dau notele pentru ca am vazut si momente care au fost exceptionale, la care m-am amuzat sau la care am fost uimit de ceea ce au putut sa faca unii concurenti.  Doresc sa ii felicit pe toti concurentii care au participat la acest bal al bobocilor.
Dupa terminarea balului toata atentia s-a indreptat spre Club Khemia, unde s-a incins atmosfera.

Iata si castigatorii:
Miss Boboc
Locul I – Baru Ioana
Locul II – Saran Sabina
Locul III – Chitescu Aina
Miss Popularitate – Chitescu Aina
Miss eleganta – Husanu Madalina
Miss Adolescenta – Enculesei Sorina

Mister Boboc
Locul I – Dragusin Alexandru
Locul II – Ladariu Mihai
Locul III – Pascu Mihnea
Mister Popularitate – Pascu Mihnea
Mister eleganta – Vasiuliu Robert
Mister Adolescenta – Codreanu Adrian

Premiu special din partea salonului Adi Chirila - Pascu Mihnea
Premiu special Mavrichi - Marian & Munteanu Iuliana


0 commenti:

Trimiteți un comentariu

Facebook Twitter