Andrei Ciobanu la X-FACTOR

Andrei Ciobanu, tanarul din Bacau care a uimit pe cei de la "Vocea Romaniei cu vocea sa, a ajuns la un alt concurs de talente "X Factor". A ridicat publicul in picioare, chiar si juriul care a fost impresionat de interpretarea lui. A interpretat melodia lui Andrea Bocelli "Because we believe".

"A fost o experienta unica in viata! Stiam ca nu e usor sa ajungi la X Factor si de aceea cand am pasit pe scena si am vazut ca stau in fata Deliei , a lui Dan Bitman, si a lui Cheloo , emotiile erau si mai mari! Cred ca am simtit cea mai mare bucurie in suflet atunci cand, am reusit cu vocea mea sa ridic sala in picioare de 2 ori , si juriul! Pentru mine a fost o mare realizare , sa il fac pe Dan Bitman si pe Delia sa se ridice in picioare! Sunt foarte bucuros ca am primit 3 de DA , si sunt foarte pregatit sa le demonstrez in continuare , ca am Factorul X", a declarat Andrei Ciobanu pentru ZetteBacau.net

0 commenti:

Trimiteți un comentariu

Facebook Twitter