Delia - A doua sansa (feat. Sk8 & Stefan)


Delia Botezatu, o tanara din Bacau, a lansat vineri, 1 noiembrie, cu ajutorul celor de la Skipp Production o noua piesa numita "A doua sansa". Este o colaborare cu doi dintre membrii de la Skipp, si anume Sk8 si Stefan. In aceasta piesa este vorba despre o fata care petrece o perioada buna cu un baiat, insa datorita faptului ca baiatul are o situatie financiara modesta, este parasit de acea fata, care ulterior pleaca cu un alt baiat, de data aceasta unul cu o situatie financiara foarte buna. "Nu vreau ca aceasta piesa sa fie interpretata gresit, si sa creada lumea ca este un atac la adresa fetelor. Piesa este bazata pe niste intamplari reale. Un atac din partea mea ar fi pentru fetele pe interes si nu pentru toate fetele.
 Dupa 7 ore de munca am reusit sa finalizam piesa, lucrand cu Stefan la versuri vreo 2 ore, iar inregistrarea si masterizarea, cele mai obositoare, durand aproximativ 5 ore." ne spune Sk8. 
"A fost o placere pentru mine sa colaborez cu cei de la Skipp, fiind si prima mea piesa de asemenea. Nu mi-a venit sa cred ca am scos in cele din urma o piesa cu ei.", spune Delia. 
"Un proiect obisnuit, la care am muncit mult, speram sa va placa piesa, mai avem multe proiecte in plan si speram sa le finalizam cat mai repede", ne spune Stefan..  Piesa a aparut pe YouTube sambata, 2 noiembrie 2013 la ora 19:00 si o puteti asculta in video-ul de mai jos.


1 commenti:

superba piesa, felicitari :D

Trimiteți un comentariu

Facebook Twitter