Premiera Minim, Leo si Demisic- Stai Putin cel mai nou videoclip


Astăzi, semifinalistul Minim de la "Romanii au Talent", împreună cu alţi doi tineri talentaţi din Bacău și-au lansat cel mai nou videoclip. Acesta a fost așteptat de publicul lor fidel și ca atare, rezultatul muncii lor e acum aici.

"Sunt foarte fericit ca am reușit sa lansam acest videoclip pentru ca îl așteptam de mult timp. Sper ca munca noastră sa dea roade și ca videoclipul sa fie plăcut de toți ascultătorii noștri", a declarat Leo

"Am stat puţin așteptând, merita atenţia tuturor,am investit timp şi plăcere ,şi din câte se vede a ieşit ceva foarte tare. Eu unul sunt foarte fericit şi optimist de reuşitele acestei piese/videoclip,este ceva fin".a declarat Demisec

"Sunt bucuros că am reusit să lansăm acest videoclip.Videoclipul acesta a fost doar inceputul proiectelor mele care le am pe viitor". a declarat Minim



0 commenti:

Trimiteți un comentariu

Facebook Twitter