Interviu acordat de Naguale!


Iata ca a venit momentul sa acordam primul  interviu unui interpret foarte cunoscut in Romania si dincolo de granitele ei. Cand i-am propus lui Naguale daca vrea sa ne acorde un interviu a fost de acord din prima fara sa mai ezite si pentru aceasta ii multumim foarte mult ca si-a dat din timpul lui pentru a ne spune cateva cuvinte despre el si cateva informatii despre proiectele sale viitoare. 

1: Care este numele tau real?
"Ovidiu Baciu, incantat de cunostinta."
2. De la cati ani ai inceput sa canti?
"Am inceput muzica de mic copil. Am vreo cateva filmari de cand am urcat pentru prima data pe scena la 4 ani :)).De la 7 ani am inceput pianul si percutia la Liceul de Arta din Baia Mare. Pentru cei curiosi am si un video.:))"

3. Care fost prima ta trupa la care ai activat pana sa iti faci o cariera solo sub numele de Naguale?
":)) Prima mea trupa s-a numit SERPENT,aveam vreo 12-13 ani,am facut-o impreuna cu colegii de clasa :)) si cantam pe la balurile bobocilor, zilele oraselor de prin zona. Pot sa spun ca avut o copilarie frumoasa."
4. Ce impresie ti-au facut bacauanii, de fiecare data cand ai cantat in orasul nostru?
"A fost superb de fiecare data in Bacau.Abia astept sa revin de fiecare data.Este unul dintre orasele mele preferate!"
5.Ce planuri ai pe viitor si cand o sa lansezi un album.
"Urmeaza foarte multe surprize pentru acest an. Am filmat deja doua videoclipuri in India si Dubai, in colaborare cu unul dintre cei mai importanti artisti indieni - Sukhbir si o noua artista semnata KAZIBO MUSIC - Dina Gabri."
6. Un sfat, o urare pt toti cei care ne citesc acum?
"Sa traiti bine! :))"
                                                  Piesa oficiala Naguale si Kazibo Music

0 commenti:

Trimiteți un comentariu

Facebook Twitter