Loredana Fieraru tanara cu talent! (Un mic interviu)


Fosta concurenta de la Romanii au Talent, Loredana Fieraru a lansat o noua melodie si aceasta se numeste "As vrea sa ma ierti". Videoclipul a fost filmat in orasul Vulcan judetul Hunedoara. Dupa o munca de trei zile, uitati ce a iesit, un single care are potential sa ajunga si pe cele mai mari televiziuni si radio. Mie personal chiar imi place foarte mult melodia, daca intelegi versurile o sa iti fie drag sa o asculti in fiecare zi.

Un mic interviu!
1.Cum te numesti?
Loredana Fieraru
2. Cati ani ai?
Am 17 ani
3. De la cati ani te-ai apucat de muzica?
Eu m-am apucat sa cant de la varsta de 7 ani!
4.  Cum ai aflat ca vocatia ta de viitor este muzica?
Cand ma pus doamna mea invatatoare sa cant in clasa I.
5. Cand a fost prima data cand ai urcat pe o scena de concert?
Prima data cand am urcat pe scena a fost la varsta de 8 ani la mine in oras.
6. Povesteste-ne cum a fost la Romanii au talent.
 A fost o experienta pe care nu am sa o uit niciodata in viata . Cand imi amintesc si ma uit la reluari nu imi vine sa cred ca am fost acolo.
 7.Ce planuri de viitor ai? 
Mi-asi dori sa ajung acolo unde imi doresc. Vreau sa-mi lansez un album sa fac multe videoclipuri pentru fanii mei . Pentru ca noi artistii traim prin bucuria lor, iar ei prin muzica noastra.




Aici aveti si un video de la reprezentare live de la o nunta!



0 commenti:

Trimiteți un comentariu

Facebook Twitter