Interviu cu Fabiana Dimitriu


A venit si momentul Fabianei Dimitriu sa ii luam un mic interviu. I-am propus sa ne raspunda la cateva intrebari despre trecutul si viitorul ei si ne-a raspuns cu cea mai mare placere. Mai jos aveti intrebarile noastre si raspunsurile Fabianei.

1: Cum te numesti?
Ma numesc Dimitriu Fabiana-Georgiana
2: De cat timp canti?
De 3 ani
3: De ce ai ales muzica si nu ai avut o alta inclinatie spre alt domeniu?
Muzica am ales.o destul de tarziu.Initial mama m-a dus la palatul copiilor la teatru deoarece a considerat ca sunt talentata si mereu spunea ca actrita o sa fiu.Ulterior m-am apucat de dans sportiv,sport pe care l-am practicat timp de 9 ani.Am participat la diverse concursuri la care am castigat si premii dar,desigur, la unele am castigat doar experienta.In timpul liber mai si pictez(am casa plina de tablouri) si compun poezii(am luat diploma de excelenta la un concurs de creatie)
4: La ce concursuri ai concurat pana acum in cei 3 anii de cand canti?
Vocea mea mai trebuie lucrata si de aceea nu am participat la multe concursuri.In schimb am fost la preselectii la "Vocea Romaniei",si luna aceasta astept cu sufletul la gura raspunsul decisiv!
5: Ce iti place sa faci in timpul liber?
Imi place sa invat piese noi sa ascult muzica sa ies cu prietenii si sa ma uit la filme.
6: Cand ai urcat prima data pe scena
Prima data am urcat pe scena prin clasa a 8-a cred cand am cantat la Casa Armatei de ziua armatei sau cel putin asa imi amintesc.Aveam niste emotii de nedescris.
7: Ce proiecte ai in viitorul apropiat?
In cel mai scurt timp probabil ma voi lansa cat despre proiecte multumesc lui Dumnezeu sunt dar le veti vedea pe viitor
8: Cand o sa lansezi un videoclip?
Cat de curand voi lansa si un videoclip la un cover de-al meu si pe viitor voi scoate mult mai multe piese cu videoclipuri pe masura.
Petru intrebari sau informatii o puteti gasi aici : Facebook Fabiana Dimitriu


0 commenti:

Trimiteți un comentariu

Facebook Twitter