Kristh din Bacau interviu


Acum incepem seria tinerilor care vor sa se afirme prin muzica.
Am inceput cu Kizzo acum continuam cu un alt tanar din Bacau care se numeste Kristh.Din cate am vorbit cu  acesta am observat ca muzica este totul pentru el.Acum incepem un mic interviu.

1.De unde vine numele de scena?
Mi-am dorit un nume de scena unic si sa fie nederivat din alte nume.Pur si simplu, am vrut sa sune bine si sa se auda bine (felul cum se scrie).Si tot pe scena mi se mai spune si Rekull47 pentru ca am acceasi mentalitate cu cel al lui Dragonu.
2.De unde ti-ai dat seama ca muzica este totul pentru tine?
Pai, sa spun intr-un fel muzica reuseste sa-mi schimbe efectiv starea. Cand sunt nervos sau suparat, versurile,rimele si beat-urile imi dau zambetul pe fata.
3.Ce realizari ai pe plan profesional decand canti?
Pai mi-am facut aparitia de vreo cateva ori pe scena.In prezent am cateva melodii dar pe viitor voi avea mai multe.
4.Ce parere au prietenii si colegii de scoala despre talentul tau?
In primul rand nu ma intereseaza.Altora le place cum cant altora nu.Nu  ma intereseaza,daca nu le place muzica mea sa nu o asculte.
5.Ai de gand sa faci vreun videoclip sau sa lansezi albume?
Da desigur. Voi face cateva albume si multe videoclipuri in cartierul in care am crescut.
6.Cu cine ai vrea sa canti acum la inceput?
As dori sa fac cateva piese cu rapper-ul Young Feftee pentru ca imi place cum canta  si mi-a placut din prima data cand l-am auzit cantand, Daone pentru ca imi plac temele care le abordeaza in melodii si Da Cruz.
7.Ce planuri ai pe viitorul apropiat?
Sa cant pe scena.Asta e dorinta mea,acolo e locul unde ma simt ca acasa.Ajutat de impresarul meu Alex imi voi face si propriile concerte.
8.Unde te vezi peste 10-15 ani?
Hmmm! buna intrebare! Ma vad pe scena cantand alaturi de Dragonul,Vlad Dobrescu sau Euforie.
9. De cat timp canti?
Am inceput sa cant si sa fac versuri de pe la 14 ani .Eram incurajat de prietenii mei care imi spuneau ca muzica mea este buna.



0 commenti:

Trimiteți un comentariu

Facebook Twitter