Interviu Kizzo din Hunedoara.



Kizzo  este un nou baiat care vine in "brerasla" muzici hip-hop. El a inceput de jos cum au inceput toti cei care vor sa se afirme in ceea ce vor sa faca. El este din Hunedoara are 17 ani si de aproximativ doi ani a inceput sa isi dedice timpul compound versuri pentru fiecare melodie a sa. Acum incepem un mic interviu:
1.Ce  semnifica numele tau de scena. De unde vine?
Nu semnifica nimic numele de scena, m-am gandit eu ca ar suna bine Kizzo.
2. Cum ai inceput sa canti muzica hip-hop?
Inca de mic ascultam mult rap underground . si pe prin 2011 am scris niste versuri si le-am inregistrat la un microfon de birou .
3. Pe plan muzical ce ai reusit sa faci? Sa lansezi vreun album sa iti faci propriul tau videoclip, concerte.
N-am reusit nimic din lucrurile astea.
4. Daca ai spus ca nu ai reusit nimic din toate astea,spune altceva ce ai reusit.
Am cantat de vreo 5-6 ori in fata unui public pe scena.
5.Ce planuri ai pe viitor?
Sa continui cu rap-ul si sa gasesc ceva de facut sa fac bani cat sa ma intretin.
6. Unde te vezi peste 10-15 ani?
N-am idee,se poate intampla orice.
Pentru a intra in legatura cu el.Mai schimbati o parere, sfaturi. Facebook



1 commenti:

F frumoasa melodia.Nu am gresit cand ti-am spus sa faci si mel de love.:D(Mitzza T)

Trimiteți un comentariu

Facebook Twitter