Aventura trupei No Studio la Romanii au Talent!


Daca nu ati citit ce au facut cei de la No Studio la preselectiile de la Romanii au Talent cititi in urmatorul text:
"Probabil foarte multi sunteti curiosi ce am facut la Iasi la Romanii au talent, zic probabil pentru ca starea precedenta am primit 150 de likeuri si ieri am fost sunat de zeci de ori, ceea ce ma face sa ma simt foarte bine si va multumesc tuturor ca, chiar va interesez!!! Doar ca nu-mi place sa repet pentru 20 de oameni acelasi lucru ce s-a intamplat ieri, asa ca voi posta toata povestea pe facebook! cine ma va mai intreba cum a fost ii voi spune sa citeasca starea asta....
DECI cum am zis am fost ales pentru preselectia cu publicul, am incheiat un contract cu cei de acolo, care oricum acum nu mai are valoare!Am fost numarul 15 din 16 din concurs, am intrat in jurul orei 4 dupamiaza! Inaintea noastra puteam vedea/auzi ce se intampla deja, un sfert luasera 3 de da dar si f multi luasera X-uri!!! a venit si randul nostru!! Eram foarte increzatori in noi.Inainte de a intrat pe scena mai intai vorbeam cu Smiley si Bartos(ca la tv)...eram foarte relaxati,chiar am glumit cu Smiley pe tema ca am barba cum o avea el in tinerete;))...ne-a urat multa bafta si am inrat pe scena!!!
Juriul ne-a pus destule intrebari la inceput, pana si de ce ne numim No Studio am inceput sa cantam!!! Cand a inceput Sky sa cante pe beatboxu lu Minim, lumea a inceput deja sa aplaude, iar spre final cand Minim a facut un ras scenic,lumea iar a inceut sa aplaude, astfel la terminarea publicului lumea a aplaudat!!! Nu luasem "X", ceea ce ne bucura
Au inceput comentariil: Andi Moisescu a spus ca i-a placut de mine cel mai mult, dar crede ca putem mult mai mult Andra a spus ca nu i-a placut, ca se observa ca nu am repetat foarte mult(si are dreptate), ca nu suntem ca o trupa, ca nu i-a placut beatboxu, dar in schimb ca si Andi, i-a placut de mine cel mai mult!...Mihai Petre a zis ca nu i-a placut beatboxu, ca el are anumite criterii cand vine vorba de asa ceva, ca ideea este foarte buna dar ar trebui sa muncim mai mult...de la Sky nu i-a placut decat prima parte, iar ultima nu, insa la fel ca ceilalti 2 a zis ca cel mai mult i-a placut de mine!Intr-un final am luat 2 de nu si 1 da de la Andi Moisescu:(.La iesirea din scena cu aplauzele publciului in fond, trebuia iar sa vorbim cu Smiley si Bartos! Ei au spus ca chiar le-au placut, si au scris asta pe o tabla(chiar pareau sinceri) si ca , cateodata nici ei nu inteleg reactia juriului, mai ales ca nu am primit nici un X nea mai spus ca nu ar trebui acum sa renuntam pentru ca suntem tineri si avem viitorul in fata ne-a urat mult succes in continuare si am incheiat cu o strangere de mana!!!
Normal ca am fost suparati toti la inceput, pentru ca eram foarte increzatori in noi ca daca nu gresim trecem mai departe! Se pare ca nu a fost asa!!!Eu eram si mai suparat ca Andra a avut dreptate ca nu am repetat si ca eu am fost ala din trupa care a vrut sa repetam aproape in fiecare zi, mai ales in ultima saptamana(inafara de o zi in care nici eu nu puteam), dar ceilalti 2, in sepcial Minim, alegea sa iasa cu prietena lui in loc sa repetam!!! Dar de aici ar trebui sa reiese ca Minim daca vrea intradevar sa ajunga mai sus si sa ne ajute trebuie sa evolueze si sa munceasca mult mai mult, iar Sky sa fie mai atent la versuri!
DAR....TREBUIE VAZUT SI PARTILE BUNE, SI ANUME:
am fost alesi in primii 64 din Moldova dintr-un total de cateva sute, am ajuns la public, unde multi nu au ajuns(nici noi anul trecut) ca de ex Seby de la noi din Bacau, o alta trupa de dans, un baiat care canta super pop cu care ne-am intalnit in tren, s.a.m.d.Nu am primiti nici un "x",am primit un DA,publicul nu ne-a huiduit,ne-a aplaudat,lui Smiley si Bartos chiar le-a placut si i-am impresionat, deci intr-un final cred ca nu ne-am facut chiar de ras!!! Fata de anul trecut,am trecut o etapa, deci a fost un pas inainte! Asta inseamna ca am evoluat,ceea ce e un lucru bun!
Cam asta a fost aventura noastra la ROMANII AU TALENT,nu foarte lunga dar totusi nu foarte esuata!
Emisiunea am inteles ca va incepe undeva prin februarie!
Cred ca am zis tot ce am avut de zis!Multumesc foarte mult pentru incurajari si felicitari!!!"




0 commenti:

Trimiteți un comentariu

Facebook Twitter